Blogtrottr
MSN 新聞 - 生活新聞
MSN 新聞 - 生活新聞
【Wow這一行】5千元創上億工廠! 滷味媽媽躍國際
Nov 25th 2012, 12:27

滷味媽媽陳秀卿:「人家過年,都穿漂漂亮亮的出來玩,我看妳兒子很乖,晚上還跟妳在這裡做生意。」 陳秀卿:「我親戚有跟我講說,妳媽媽喔,有一點生氣就是說,捨不得妳去外面這樣擺攤,我心裡就跟我自...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 路邊社記者 的頭像
    路邊社記者

    路邊社 新聞網

    路邊社記者 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()